JADILAH PENGIKUT


Total Pageviews

Monday 27 August 2012

JAMUAN EIDULFITRI PKR NEGERI PERAK MERIAH!!



TAIPING 26 OGOS 2012 : Jamuan Eidulfitri 1433H bagi Parti KeADILan Rakyat (PKR) peringkat Negeri Perak berlangsung meriah dengan kehadiran Ketua Umum PKR, Dato'Seri Anwar Ibrahim,Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (PKR) Perak, Dr. Muhammad Nor Manuty dan barisan kemimpinan PKR Cabang di seluruh negeri termasuk Pimpinan DAP dan PAS.
Program yang yang bermula jam 4 petang dan berakhir jam 6.30 petang di Dataran Fun Fair, Jalan Simpang,Taiping dengan semangat perubahan luar biasa dibanjiri lebih 2000 rakyat dari pelbagai kaum.
Antara tetamu pimpinan DAP yang hadir ialah Ahli Parlimen Beruas, Dato' Ngeh Koo Ham dan Ustaz Idris Ahmad mewakili PAS.
Rumah terbuka itu menyaksikan Dato Seri Anwar yang juga merupakan Ahli Parlimen Permatang Pauh pemimpin PKR negeri turun padang untuk beramah mesra dengan rakyat pelbagai lapisan.
Sambutan ‘luar biasa’ masyarakat t itu menyaksikan orang ramai berpusu-pusu sejak pukul 3 petang lagi untuk bertemu dengan pimpina Pakatan Rakyat walaupun majlis hanya dijadualkan bermula 4 petang.
















Kehadiran masyarakat pelbagai kaum bukti rakyat mahukan perubahan.


Angkatan Muda Keadilan (AMK Perak) menaja kuewtiaw goreng.

 
Antara hidangan yang disajikan lemang,ketupat dan rendang. Air cendol,bihun sup,mee rebus,sate dan 3 ekor kambing bakar yang ditaja khas juga habis kurang 2 jam.
 

 

 


 
 

No comments:

Post a Comment