JADILAH PENGIKUT

Total Pageviews

Thursday, 29 September 2011

VIDEO : BUKTI POLIS DIAM BILA PEMUDA UMNO SEMAKIN GANAS!!!

videoPada 30hb Jun 2011 lebih kurang jam 10malam gerombolan penyokong-penyokong United Malays No Otak memekak tengah-tengah malam buta mengganggu ketenteraman penduduk sekitar ibu pejabat KEADILAN di Merchant Square Tropicana, Petaling Jaya.
Kira-kira 300 Pemuda Umno yang berkonvoi dengan motosikal, kereta dan kenderaan pacuan 4 roda berhimpun depan ibu pejabat KEADILAN dengan lempar ugutan untuk membakar bangunan itu, jika pimpinan KEADILAN meneruskan Himpunan Bersih.
Lihat dengan mata kepala dan batang hidung anda sendiri. Tiada sebarang tangkapan dibuat oleh pihak Polis, malah tiada FRU di tempat kejadian walaupun jelas sekali gerombolan United Malays No Otak ini berniat jahat untuk menimbulkan kekacauan dan kekecohan dengan ugutan di samping mengganggu ketenteraman awam di saat penduduk sekitar mahu melelapkan mata.
Walaupun laporan polis telah dibuat dan boleh disiasat mengikut seksyen
seksyen 436 Kanun Keseksaan iaitu khianat dengan api atau benda letupan dengan niat hendak membinasakan rumah dan sebagainya dan boleh sekurang kurangnya 5 tahun dipenjara namun "Polis tak mampu berbuat apa-apa kerana ketua mereka ISAPmuddin Hussein menjadi alat United Malays No Otak, kesian Polis..."

2 comments:

  1. Hoi anak haram umno.Kalau lu boleh bakar bangunan
    PKr apa lu ingat kita orang tak boleh bakar lu
    punya bangunan.Kepada pasukan polis kalau lu orang
    dah tak tahu nak buat kerja apa kata malaysia ini
    dijadikan negara koboi.Kepada pemimpinx umno apa
    kata kita amalkan zaman dulux.Undangx tolak tepi.
    Siapa kuat di hebat.Inilah sikap puak umngok. Ingat kita ini tunggul kayu???

    ReplyDelete
  2. Itu yg bercakap tu masa zaman sekolah di SDAD rupa boddoh jer... selalu kene sekeh (org muar kata getol) kepala dgn arwah abg dia Ungku Rahman depan aku... sekarang jadi makin boddoh rupanya unka saleh ni... tapi memang geng2 kat muar dulu banyak yg jadi penjilat amno laknatullah... masing2 nakkan habuan... sanggup jadi boddoh... ugama letak kat lutut...

    ReplyDelete